niedziela, 9 października 2011

First post.




                                                                                                                              sweater-sh
                                                                                                                                                                   scarf-indie shop
                                                                                                                                                                   shirt-swap
                                                                                                                                                                   jeans-zara
                                                                                                                                                                   sneakers-sh
Moja mama ma dość  niezwykłą zdolność zdobywania świetnych butów w lumpeksach. Kupowanie ciuchów nie idzie jej już tak dobrze (kiedy mówi mi "kochanie zobacz co dla Ciebie kupiłam" automatycznie spodziewam się kolejnej spódnicy za kolana, albo nieciekawej bluzki, chociaż przyznaję, zdażają się wyjątki). Te trampki od razu wzbudziły mój zachwyt (zobaczywszy je zaczęłam wręcz kwiczeć), a u moich rozlicznych koleżanek wzbudzają wielką zazdrość.
These sneakers  bought my mother in a nearby second-hand. She has a remarkable talent for buying shoes. They are lovely.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz