czwartek, 30 sierpnia 2012

Prekursorki.pl i House - konkurs :)

Portal prekursorki.pl wysłał mi zaproszenie na bardzo ciekawy konkurs polegający na utworzeniu stylizacji z ubrań marki House.
Możliwość wygrania kuponu w sklepie, który bardzo cenię za interesujące ubrania, przepiękną biżuterię i rozsądne ceny bardzo mnie zainteresowała.
Zabrałam się do tego zadania dość późno (termin upływa 31.08) z powodu moich wakacyjnych wojaży.
Z zapałem zaczęłam tworzyć kolejne zestawy, zamęczając znajomych prośbami o opinie.
W końcu, po długich namysłach zdecydowałam się wybrać zestaw, który zamieszczam niżej (reszta do wglądu tutaj ).
                                          
4

Jesień nierozerwalnie kojarzy mi się z romantycznymi spódniczkami, brązowymi liśćmi i torebkami - listonoszkami. W tej stylizacji ujęłam chyba całą esensję mojej ulubionej pory roku.
Ale, ale... Przejdźmy do rzeczy (pasuje idealnie) :
1. NASZYJNIK: Delikatnej stylizacji dodaje nieco nowoczesności, jednak jest na tyle kobiecy, że idealnie dopasowuje się do reszty. Niewygórowana cena  (31,89)zachęca do kupna. Absolutnie MUSZĘ GO MIEĆ ! Naszyjnik do nabycia tutaj

2. KOSZULKA: Biały T-shirt, czyli rzecz zupełnie niezbędna w każdej kobiecej szafie -  35,90 zł klik .

3. SPÓDNICZKA: Z okazji zbliżającego się w szybkim tempie roku szkolnego poszukiwałam dobrze skrojonej, granatowej spódnicy. Ta nie tylko spełnia oba kryteria, ale też jest W KROPECZKI, czyli mój  ukochany wzór. Polecam - 62,90 zł.

4. BOTKI: Kształtne, brązowiutkie i na koturnie. Wyszczuplą i wydłużą nawet moje niewyszczupialne i niewydłużalne nogi. Absolutne must have. KLIK - 125,90.

5. LISTONOSZKA: Na koniec zostawiłam to, co najlepsze, prawdziwą perełkę - brązową torebką, która ostatecznie dopełnia stylizację. Jest piękna i coś mi mówi, że idealnie sprawdza się jako torba uczniowska. Na trudny rok szkolny będzie jak znalazł. Można zakupić tutaj - 71,91 zł (świetna cena).

Tak więc każdy szczegół stylizacji dokładnie omówiłam, a teraz Wy musicie mi powiedzieć co o niej sądzicie oraz za co lubicie sklep House ! :)

Zostawiam was ze świetną piosenką znalezioną na stronie sklepu:
The Ghosts - Enough Time

2 komentarze:

  1. Chyba najbardziej podoba mi się naszyjnik Narobiłaś mi ochoty na zakupy w House :D fajna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ślicznie Ci wyszło!

    Zapraszam na mojego bloga, gdzie aktualnie trwają TRZY konkursy ;)
    http://fashionznaczymoda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń